
TAPETY ARTEMANIA
1. Na czym drukowane są tapety? Jakie są ich właściwości?
W ofercie posiadamy tapety na indywidualne zmówienie i wymiar, montowane na kleju oraz tapety samoprzylepne, o konkretnym rozmiarze i kształcie - koło oraz portal. W wariancie na zamówienie drukujemy na tapetach winylowych o podkładzie flizelinowym, o gramaturze 350 g/m2. Mamy tu do wyboru dwa warianty struktur – Canvas o fakturze płótna malarskiego oraz Piasek o fakturze ściany pod freski. W przypadku kół i portali drukujemy na tapetach winylowych, o gramaturze 270 g/m2 i o strukturze Canvas.
Wszystkie nasze tapety posiadają następujące cechy:
• Są grube i wytrzymałe, ze względu na swoją wysoką gęstość. Nie będą się łuszczyć ani strzępić.
• Są bardzo odporne na zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne. Można je zmywać i przecierać, dzięki czemu świetnie sprawdzą się również w trudnych miejscach np. w pokoju dziecięcym, w strefie wejściowej, na klatce schodowej lub np. za psim legowiskiem.
• Zachowują swoje kolory na długie lata. Nie blakną pod wpływem światła słonecznego nawet przy bezpośredniej ekspozycji.
• Cała produkcja odbywa się w Europie, dlatego tapety spełniają najwyższe normy bezpieczeństwa jeżeli chodzi o zdrowie i środowisko naturalne.
• Zarówno podkład jak i barwniki są całkowicie bezpieczne dla ludzi i zwierząt. Posiadają certyfikat Greenguard Gold który potwierdza, że produkty nie emitują żadnych szkodliwych substancji do powietrza. Są dopuszczone do stosowania w miejscach o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa takich jak ośrodki zdrowia i placówki edukacyjne.
• Są przyjazne dla twojego domu. Materiały jakie stosujemy przepuszczają powietrze i parę wodną, więc pozwalają ścianom oddychać i w żaden sposób nie zaburzają naturalnej cyrkulacji powietrza w budynku. Ponadto posiadają certyfikat trudnopalności.
2. Jaka jest różnica między strukturą tapety Canvas i Piasek?
Struktura Canvas przypomina grube płótno malarskie. Ma wyraźną, mięsistą fakturę. Jej matowa strukturalna powierzchnia pięknie współgra z padającym na nią światłem. Obraz zyskuje głębię, a kolory są bardziej nasycone. Wydruki obrazów prezentują się na niej szlachetnie i naturalnie, zarówno przy jasnych jak i ciemnych wzorach.
Struktura Piasek imituje surową ścianę. To idealne rozwiązanie kiedy myślimy o motywie starego fresku, czy po prostu jeśli chcemy uzyskać efekt bezpośredniego malowania na powierzchni ściany. Ma wyraźną strukturę grubego piasku, o matowym wykończeniu. Będzie pięknie prezentować się zarówno przy jasnych jak i ciemnych kolorach, nadając im więcej głębi i życia. Bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku ścian nieidealnie gładkich, ponieważ jej delikatnie chropowata i porowata struktura zamaskuje niedoskonałości i nierówności powierzchni.
3. Czy tapety są ekologiczne i bezpieczne dla zdrowia?
Cały materiał - podkład oraz tusze posiadają certyfikat Greenguard Gold co oznacza, że są bezpieczne dla ludzi i zwierząt. Mogą być stosowane w miejscach o podwyższonych wymogach bezpieczeństwa takich jak ośrodki zdrowia i placówki edukacyjne. Nie zawierają niebezpiecznych składników używanych w tańszych technologiach, nie emitują żadnych szkodliwych substancji do powietrza, pozwalają ścianom oddychać, ponieważ są przepuszczalne dla powietrza i pary wodnej. Więcej o certyfikatach bezpieczeństwa piszemy tutaj.
4. Jaki klej najlepiej nadaje się do montażu tapety?
Każdy klej do tapet winylowych będzie dobry, jednak ze względu na wydajność i trwałość zalecamy klej Flugger 377.
5. Czy tapety można czyścić?
Tapety można przecierać lekko mokrą ściereczką lub gąbką, a następnie zebrać nadmiar wilgoci suchą ściereczką. Nie należy ich szorować i stosować detergentów.
6. Gdzie może być montowana tapeta? Czy można montować ją w łazience?
Nie zlecamy stosować tapet w pomieszczeniach o zwiększonej ilości pary wodnej, czy przy bezpośrednim kontakcie z wodą, np. w łazience lub w kuchni przy blacie roboczym. Sprawdzą się jednak bardzo dobrze w każdym innym miejscu narażonym na zabrudzenia, czy uszkodzenia mechaniczne np. w pokoju dziecięcym, za łóżkiem, czy komodą, w strefie wejściowej, na klatce schodowej lub np. za psim legowiskiem.
7. W jakich rozmiarach można drukować tapety na wymiar? Czy mogę zamówić tapetę na dowolny wymiar ściany? Czy można wykadrować obraz?
Wykonujemy tapety na zamówienie, w oparciu o wymiary ściany podane przez zamawiającego. Dzięki temu będą pasowały na każdy format i rozmiar ściany.
Obraz możemy przygotować w dowolny sposób. Możemy go skalować – zmniejszać lub zwiększać, zachowując oryginalne proporcje dzieła. Możemy go wykadrować, czyli przyciąć boki w taki sposób aby proporcja tapety odpowiadała proporcji ściany. Istnieje też możliwość wycięcia do druku dowolnie wybranego fragmentu dzieła. Należy jednak mieć na uwadze, że każdy z obrazów posiada swoją indywidualną, maksymalną wielkość do jakiej możemy go powiększyć bez utraty jakości. W przypadku pytań lub wątpliwości odnośnie dopasowania obrazu zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Tapety drukowane są w pasach równej szerokości, zależnej od wielkości ściany. Maksymalna szerokość pasa to 1,3 m. Przy prawidłowym montażu tapety, łączenia pasów nie są widoczne.
8. Ile tapety potrzebuję, jak dobrze zmierzyć ścianę?
Teoretycznie będą potrzebne dwa wymiary – wysokość i szerokość interesującej nas powierzchni. Nie wszystkie ściany są jednak idealnie proste, dlatego wybraną długość zalecamy zmierzyć w kilku miejscach i przyjąć największy zmierzony wymiar. Jeśli ściana jest duża, warto dodać 1-2 cm zapasu. W przypadku ścian nietypowych np. ze skosem, drzwiami, oknem, prosimy o uwzględnienie dodatkowych elementów przy wymiarowaniu.
9. Ile kosztuje tapeta na wymiar?
Cena wydruku jest stała, niezależnie od wybranej struktury tapety, wzoru, jasności, czy poziomu nasycenia kolorami. Wynosi ona 219 zł/m2. Całkowity koszt wydruku tapety obliczamy po zapoznaniu się z wymiarami i wymogami podanymi nam przez zamawiającego. W tym celu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez formularz kontaktowy.
10. Jak zamówić tapetę na wymiar?
Zamówienie zrealizujesz w 3 krokach:
1. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy klikając baner "zapytaj o produkt" widoczny przy każdej z tapet, napisz do nas na adres sklep@artemania.pl lub zadzwoń pod numer +48 883883930. Podaj wymiary powierzchni do porycia tapetą wraz z informacjami o ewentualnych skosach, drzwiach lub innych elementach które znajdują się na ścianie. Jeżeli interesuje Cię konkretny kadr czy wycinek dzieła, również podaj taką informację. Na koniec wybierz materiał na wydruk - Canvas lub Piasek. O ich cechach piszemy wyżej.
2. Po otrzymaniu wymiarów ściany oraz informacji odnośnie preferencji wydruku, przesyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail Kartę Produktu. Zawiera ona poglądowy kadr wydruku, rzeczywiste rozmiary tapety, informację o wybranym materiale oraz cenę produktu.
3. Aby złożyć zamówienie, prześlij nam informację zwrotną mówiącą o akceptacji Karty Produktu, podaj adres dostawy i opłać zamówienie zgodnie z informacjami podanymi na Karcie Produktu.
POŚCIEL ARTEMANIA
1. Gdzie powstaje pościel z Artemanii?
Artemania to polska marka. Projekt i produkcja odbywają się w Polsce. Nasza pościel to produkt hand-made, tworzony lokalnie, na południu Polski. Każdy komplet szyjemy i pakujemy ręcznie – z zaangażowaniem i pasją, tak aby do Twoich rąk trafiła pościel jak najwyższej jakości.
2. Z czego wykonana jest pościel?
Materiały z których szyjemy pościel to najwyższej jakości tkaniny bawełniane. Wzory, które drukujemy w Polsce, powstają na tkaninach wykonanych z włókien naturalnych, zawierających w swoim składzie czystą bawełnę. Wybraliśmy elegancki i gładki splot satynowy, który sprawi, że Twoja pościel będzie miękka, gładka i przyjemna w dotyku, a jednocześnie na tyle gruba i wytrzymała aby służyła przez długie lata. Jakość naszej pościeli poznasz od razu kiedy weźmiesz ją do ręki, ponieważ materiały są przyjemnie ciężkie, posiadają gęsty splot i są przy tym bardzo delikatne w dotyku.
Nasza bawełna pościelowa to materiał oddychający, dobrze regulujący temperaturę ciała, zapewniający uczucie komfortu przez cały rok, bezpieczny dla osób z alergią, problemami skórnymi oraz dla dzieci. Z myślą o wygodzie i ograniczeniu dodatkowych elementów mogących powodować dyskomfort, szyjemy pościel z zakładkami, bez guzików, zamków i zapięć, które mogą drapać, psuć się, czy powodować uszkodzenia tkaniny podczas prania.
3. Czy pościel jest bezpieczna dla zdrowia i odpowiednia dla dzieci?
Nasza pościel jest bezpieczna dla zdrowia, odpowiednia dla alergików i delikatnej skóry dzieci. Tkaniny z których szyjemy pościel posiadają certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX będący wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Informuje on o tym, że produkty są w pełni bezpieczne przy w bezpośrednim kontakcie ze skórą człowieka, posiadają pH zgodne z jej odczynem i są wolne od szkodliwych substancji mających negatywny wpływ na stan zdrowia m.in. od pestycydów, metali ciężkich, barwników alergizujących, chlorofenoli, formaldehydu i wielu innych.
4. Jak dbać o pościel? Jak prać pościel?
Aby pościel zachowała swoje walory na dłużej, zalecamy prać ją na lewej stronie, w temperaturze 40 stopni C. Od czasu do czasu można zastosować temperaturę 60 stopni C. Należy korzystać z najniższych możliwych obrotów pralki. Zalecamy stosować łagodne środki piorące i płyny zmiękczające. Pościeli nie należy suszyć w suszarkach bębnowych, wybielać, chlorować ani czyścić chemicznie. Można ją prasować w wysokich temperaturach z użyciem pary.
5. Jakie są dostępne rozmiary pościeli?
Oferujemy dwa standardowe i najpopularniejsze w Polsce rozmiary:
• 160 x 200 cm + 2x 80 x 70 cm
• 200 x 220 cm + 2x 80 x 70 cm
Pierwsza wartość to szerokość, druga to długość/wysokość.
6. Jak dobrać rozmiar pościeli? Jaki rozmiar pościeli pasuje na łoże małżeńskie?
Jeżeli jesteś na etapie kompletowania bielizny pościelowej od podstaw, najpierw zmierz swoje łóżko. Optymalny rozmiar kołdry, a tym samym pościeli powinien być zbliżony do rozmiaru łóżka – taki sam lub nieco większy, aby boki kołdry zwisały poza krawędzie łóżka.
Pościel na łóżko jednoosobowe ma zwykle wymiary 160 x 200 cm. Dla łóżka dwuosobowego (pościel podwójna, na łoże małżeńskie) jest to 200 x 220 cm ale czasem wystarcza też 160 x 200 cm.
PŁATNOŚCI
1. Jakie są formy płatności?
Dla wygody i komfortu zakupów oferujemy różne formy płatności. Są to:
1. Płatności elektroniczne, o których bezpieczeństwo dba wiodący operator płatności Blue Media. Można tu skorzystać z następujących opcji:
• przelew natychmiastowy
• karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic
• BLIK
• Google Pay
• Apple Pay
• PayPo - kup teraz, zapłać później
2. Przelew tradycyjny na konto: 88116022020000000641595729
2. Co zrobić jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się błąd płatności?
Jeżeli podczas płatności wystąpił błąd, a płatność nie została zrealizowana, dokonaj powtórnie zakupu i skontaktuj się z nami, informując o zaistniałej sytuacji.
3. Czy wystawiamy faktury?
Jeżeli jest taka potrzeba, możemy wystawić fakturę. W tym celu prosimy o podanie takiej informacji wraz z danymi do faktury podczas składana zamówienia w formularzu kontaktowym lub drogą mailową.
DOSTAWA
1. Jakie są opcje dostawy?
Pościel wysyłamy do punktów Orlen Paczka, DHL, DPD, InPost lub za pośrednictwem kuriera. Tapety ze względu na swoje gabaryty wysyłamy jedynie za pośrednictwem kuriera. Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki można znaleźć tutaj.
2. Czy realizujemy wysyłkę za granicę?
W chwili obecnej wysyłki realizujmy tylko na terenie Polski.
3. Czy zamawiając kilka produktów płacę tylko za jedną przesyłkę?
Tak. Niezależnie od ilości zamówionych produktów opłata za przesyłkę jest jedna.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Realizację zamówienia zaczynamy niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Na czas realizacji składa się czas przygotowania produktu oraz czas dostawy.
Pościel wysyłamy w przeciągu 1 dnia roboczego. Przygotowanie tapet wynosi 1-5 dni roboczych.
Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Na terenie Polski, czas doręczenia przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze. W przypadku paczkomatów jest to 1-5 dni roboczych.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Anulowanie zamówienia
Aby wycofać lub zmienić zamówienie, prosimy o jak najszybsze przekazanie nam tej informacji drogą mailową lub telefonicznie. Nie jesteśmy w stanie anulować lub zmienić zamówienia jeśli paczka została już wysłana. W takim przypadku należy powiadomić nas o chęci rezygnacji z zakupu i nie odbierać przesyłki.
2. Prawo odstąpienia od umowy
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar, w tym jego oryginalne opakowanie, nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar, w formie pisemnej na adres Artemania, ul. Szafera 10/2, Mielec 39-300 lub wysyłając do nas e-mail na adres sklep@artemania.pl. Towar zwróć nie później niż w terminie 30 dni od daty dostawy.
Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają produkty przygotowywane na zamówienie, czyli w naszym przypadku tapety na wymiar. Są one specyficznym produktem, przede wszystkim ze względu na tematykę wzorów. Dzieła malarskie, w swoich oryginalnych formach, posiadają zwykle małe rozmiary, a przynajmniej mniejsze niż wydruki które oferujemy. Obrazy, ze względu na swój wiek, są również w różnym stanie i kondycji. To powoduje, że proces przygotowania do druku grafiki tego typu jest dość skomplikowany i czasochłonny. Dodatkowo oferujemy możliwość dopasowania obrazu do indywidualnych potrzeb i preferencji. Może być to dowolnie wybrany fragment dzieła, a także dowolne rozmiary, proporcje wydruku. W związku z tym, pojawia się ogromna ilość kombinacji w obszarze produktów jakie oferujemy. Nie chcąc ograniczać klientów w tym zakresie, nie magazynujemy konkretnych wzorów, lecz każdy projekt realizujemy na indywidualne zamówienie.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w zakładkach Regulaminy oraz Zwroty i reklamacje.
3. Reklamacja towaru - co zrobić jeśli produkt posiada wady?
Reklamacja i roszczenia mogą dotyczyć produktów które posiadają wady produkcyjne tzn. mają: zły materiał, wady fabryczne, uszkodzenia mechaniczne, odbarwienia, zły rozmiar, zły kadr, brak części zamówienia.
Należy mieć na uwadze, że kolory rzeczywiste produktów mogą różnić się od tych na stronie internetowej. Wynika to z różnorodności sprzętu na którym wyświetlana jest strona internetowa, a w szczególności z ustawień monitora i karty graficznej. Różnice kolorów wynikające z różnego odwzorowania nie mogą być podstawą do reklamacji. Nadal masz jednak prawo do zwrotu zakupionego towaru jeżeli nie był on przygotowany na zamówienie.
Uwagi i reklamacje prosimy kierować w formie elektronicznej na adres sklep@artemania.pl. lub pisemnej na adres Artemania, ul. Szafera 10/2, Mielec 39-300. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w zakładkach Regulaminy oraz Zwroty i reklamacje.
4. Jak sprawdzić tapetę przed montażem?
Rozwiń tapetę na czystej powierzchni, a następnie sprawdź czy wszystkie elementy są wykonane prawidłowo, tzn. czy nie posiadają wad produkcyjnych, uszkodzeń mechanicznych, odbarwień i różnic w rozmiarze względem podanego w zamówieniu. Po wykryciu wady prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, dołączając opis i zdjęcie wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Reklamacji nie podlegają produkty używane, zamontowane, w jakikolwiek sposób zmodyfikowane np. odcięte. Kosztów montażu nie są zwracane dlatego prosimy o wcześniejsze sprawdzenie, czy produkt spełnia oczekiwania.
5. Jak zwracać produkty?
Zwracane produkty należy odesłać do nas niezwłocznie, nie później, niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca, chyba że odstąpienie od umowy dotyczy reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Wówczas koszty przesyłki są zwracane. Produkty należy odesłać na adres: Artemania, ul. Szafera 10/2, Mielec 39-300.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w zakładkach Regulaminy oraz Zwroty i reklamacje.
6. Jak wygląda zwrot kosztów?
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy kwotę zapłaconą za towar, w terminie 14 dni od dnia w którym otrzymaliśmy zwracany towar lub dowód jego odesłania. W przypadku reklamacji, zwracamy koszty za zakupiony produkt lub przesyłamy zamówienie ponownie – w całości lub częściowo, w zależności od tego czego dotyczyła wada.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca, chyba że odstąpienie od umowy związane jest z reklamacją rozpatrzoną pozytywnie. Wówczas koszty przesyłki są zwracane.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w zakładkach Regulaminy oraz Zwroty i reklamacje.
7. Co zrobić jeśli paczka jest uszkodzona?
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy utworzyć protokół szkody poprzez stronę https://inpost.pl/protokol, a następnie złożyć oficjalną reklamację poprzez formularz dostępny pod linkiem https://inpost.pl/reklamacja.